Monday, May 17, 2010

Rahsia meningkatkan imej business anda.

.






Tingkatkan keyakinan customer dgn menyediakan serta mengekalkan pekerja yang berketerampilan kemas. Cara ini dapat meninggalkan imej syarikat yg terpuji, produk dan kemudahan sampingan yang jelas, tepat dan nyata bagi mengelakkan keliru pelanggan menjadi lebih keliru...sediakan sesuatu imej yg selesa pada customer...


Dalam kajian yg melibatkan 1600 pelanggan di amerika syarikat, kepercayaan dinyatakan sebagai kriteria utama dalam perkhidmatan cemerlang. Dalam pencapaian kebanyakan perkhidmatan cemerlang, kriteria ini sukar dipisahkan drpd syarikat yg berjaya....

Contohnya,

Syarikat pakaian sukan yang menghasilkan baju renang secara tempahan (custom made)
dgn bantuan video kamera berkomputer berjaya menawarkan empati kerana khidmat pelanggannya (one by one customer approach) yg baik dan istimewa. Kriteria seperti rasa percaya dan tepat memberi reaksi atau respons dapat diwujudkan apabila rekaan yg dicadangkan oleh pelanggan disimpan sebagai rujukan..



Kenalkan Imej dan prestasi business anda pada pasaran..Dapatkan Pakej Promosi terbaik kami..!!



.

No comments:

Post a Comment